|
|
ANTI/SCHEPPINGSORDELIJKE SODOMIE VAN VALSE LERAAR, DR. P. DE VRIES
Klik hier
| |
|
|
ANTI/SCHEPPINGSORDELIJKE SODOMIE VAN VALSE LERAAR, DR. P. DE VRIES
VRAAG OVER DE AFVALLIGE APPEL-RELIGIE VAN DR. P. DE VRIES - 2018
KLIK OP DE AFBEELDING TER INZAGE VOLLEDIGE PDF-ARTIKEL MET HYPERLINKEN
Inzender: Ik wil u een vraag stellen n.a.v. uw weerlegging van de uitgave van stichting Guido de Bres, waarin ds. P. de Vries (en ook dr. Bisschop) schrijft op pag. 19: "Hoe moet een christen-politicus in de huidige situatie opereren? Hij moet geen appel doen op kennis die niet aanwezig is. Dat maakt een christen politicus onverstaanbaar of zelfs belachelijk."
In uw reactie op deze zinsnede van ds. De Vries (en dr. Bisschop) kan ik me helemaal vinden, en ik begrijp niet waar zij hun bewering op baseren. In ieder geval niet op Gods Woord en uw bewijsvoering in deze is geheel bijbels.
Als het waar zou zijn wat ds. De Vries en dr. Bisschop beweren, namelijk, om "geen appèl te doen op kennis die niet aanwezig is", zou dat betekenen dat er voor geen enkele zonde meer gewaarschuwd hoeft te worden als er geen zondekennis aanwezig is. Te absurd voor woorden, maar mijn vraag is: Hebben ds. De Vries en dr. Bisschop met hun bewering de eventuele bekering van de 2e kamerleden niet volledig uitgesloten en afgeschreven door hen het bijbelse getuigenis te onthouden?
In afwachting en met hartelijke groet, verblijven wij met hoogachting,
J. van G.
-------------------------------------------------
Geachte J.v.G., Aangezien alle refo-dominees hun publieke stem van Gods Getuigenis richting de overheid, aan de duivel verkocht hebben, ofwel aan de gristelijke politiek, moet de door u geciteerde zinsnede van De Vries en Bisschop u niet vreemd in de oren klinken. Aan hetgeen De Vries en Bisschop beweren, ligt namelijk een kerkpolitieke agenda ten grondslag die voortkomt uit duivelse oogmerken en verpakt wordt met vrome woorden, zoals u dat ook heeft kunnen lezen in de GdB-uitgave. Dat soort van gristelijk toneelspel heeft tot gevolg, dat het laten klinken van Gods Getuigenis op alle plaatsen, in hun opinie niet meer relevant en zelfs belachelijk is, met name in ‘s lands vergaderzalen en de daarin vertegenwoordigde overheidspersonen die daar geen kennis van hebben, want "bij het niet aanwezig zijn van kennis, maakt een christen-politicus zich ongeloofwaardig en belachelijk", volgens het genoemde duo. Ze zeggen feitelijk dat het laten klinken van Gods Getuigenis op alle plaatsen Zijner heerschappij, ongeloofwaardig en belachelijk is.
Over de gewraakte uitspraak van De Vries stelt u een vraag die met ja beantwoord kan worden, maar het gaat niet over een enkele uitspraak, want onder genoemde uitspraak gaat een hele revolutie schuil. Die revolutie speelt zich niet alleen af binnen de SGP en bij het RD, maar ook in de kerken. Men wil af van het publiek getuigen in het kader van het algemeen christelijke geloof, zoals verwoord in de apostolische geloofsbelijdenis en gegrond is op Gods Woord, omdat zij zich het Evangelie van Christus schamen en zich ten koste van Gods Woord wensen aan te passen aan de opinie van de plurale samenleving.
Uit de uitspraak van De Vries en Bisschop blijkt dat zij redeneren vanuit een soort prive-geloof, dat zich binnenkerkelijk in allerlei varianten openbaart, maar geheel verstoken is van het recht Gods, de absoluutheid der wet en de eniggeldende zin en mening des Heiligen Geestes. Dat alle refo-dominees het stomme hondje spelen die niet bassen kan (Jes. 56:10), is openbaar en wat er nog binnenkerkelijk gezegd wordt is een doorlopende overtreding van de leer van Christus op alle fronten en dezulken hebben God niet (2 Joh. 1:9).
Genoemde revolutie is onder een refo-breed aanvaarde agenda ingevoerd, namelijk om de overheid als neutraal te beschouwen, en daar vals-oecumenisch mee te participeren, zoals de politieke praktijk van de SGP en de berichtgeving van het RD dat openbaren. Het kwam ook tot uitdrukking door de atheïstische praat van Van der Vlies aan de spottafel van Paul & Witteman, aan de tafel van de EO, aan de tafel van Jinek, waaraan Van der Staaij heel het Christelijke geloof verraadt, en aan de tafel van de Limburger Omroep, waar Dijkgraaf als een satanische heiden marchandeert over abortus. (Zie deze video-opname via pdf-hyperlink).
Degenen die leren wat de scribenten van de GdB-uitgave beweren, kunnen het woord "christelijk" wel op hun lippen nemen, maar ze openbaren zichzelf als vroomsprekende atheïsten, die de witgepleisterde graven gelijk zijn, die van buiten wel schoon schijnen, maar van binnen vol zijn van doodsbeenderen en alle onreinigheid (Matth. 23:27). Dat is dan ook de politieke praktijk van de SGP, van het RD en van de refokerken, zoals voor elke analfabetische Hottentot zichtbaar, hoorbaar en tastbaar is.
Aangezien God wereldwijd alle mensen claimt als Zijn schepselen, moet aan alle mensen/creaturen, naar Zijn bevel, Zijn Woord onversneden en onaangepast verkondigd worden, onafhankelijk of mensen nu wel of geen kennis daarvan hebben. De oogmerken van De Vries en Bisschop zijn dus opzettelijk blasfemisch en zwanger van de haat jegens hun onkundige naasten, die zij willens en wetens in hun onbekeerde staat stijven, hetgeen De Vries ook met refo-sodomieten/pedofielen doet. Degenen die leren wat De Vries leert (en alle refo-dominees leren het), leven absoluut in de zonden en daarom staat er geen dominee in de bressen, maar zijn slechts insluipers en huurlingen die de vrouwkens gevangen nemen die met zonde geladen zijn en altijd leren, maar nimmermeer tot de kennis der waarheid komen (2 Tim. 3:6-7), omdat zulke vrouwkens door de huidige priesterschaar in hun adamsstaat en onnatuurlijke zonden gestijfd worden, hetgeen alleen huurlingen doen. De leer van de apostelen en profeten, waarvan Jezus Christus de uiterste Hoeksteen is, is volledig verraden door dit soort van gewetenloze refo-schurkerij en het heeft met de ware godsdienst niets meer te maken.
De tegenwerping: "Ja, maar De Vries hanteert wel de tucht in geval van de sodom-praxis", is een nooit voorkomende drogreden, aangezien alle refo-sodomieten het etiket "celibatair" krijgen opgeplakt, en ondertussen hun sodomitische begeerten en lusten kunnen botvieren, met het uiteindelijke doel, om voor de sodomitische praxis in woorden gedachten en werken, een refobreed-aanvaarde publieke status te verkrijgen, hetgeen al refobreed het geval is, tot aan de HHK-kansels toe. De monniken in de kloosters van Rome kregen/krijgen ook het etiket "celibatair" opgeplakt, maar bewezen is tot op de dag van vandaag, dat zulke zogenaamde vacuum-verpakte dienaren van de Antichrist, uitbarstten in de sodomitische en pedofiele praxis, welks schandalen met de massaal opgegraven kinderschedels rond die kloosters openbaar gekomen is. Hoeveel van zulke kinderschedels reeds begraven liggen in de refo-kerkelijke moestuinen is God op het volmaaktst bekend.
De Vries is al veel eerder een meester gebleken in het diaboliseren van Gods Woord en in dat licht klinkt zijn atheistische uitspraak mij niet vreemd in de oren, want dat is het gevolg van een vooropgezette kerkpolitieke agenda, en het is niets anders dan knielen voor de duivel. Een beroep doen op de gewetens van zulke valse leraars, zoals De Vries dat duidelijk is, kan al niet meer, aangezien dit soort gewetenloze refo-schurken geen sprekend geweten meer hebben, ja, als met een brandijzer toegeschroeid! Het is paarlen voor de zwijnen werpen. Ze ageren in team-verband, omdat ze niet alleen durven staan, "willende leraars der wet zijn, niet verstaande, noch wat zij zeggen, noch wat zij bevestigen", 1 Tim. 1:17.
De theologie van P. de Vries is volledig gerelateerd aan de zielsbedrieglijke leer van zijn nieuw-calvinistische en vals-oecumenische vrienden (o.a. Keller, Mohler, Driscoll, Piper) en derhalve leert P. de Vries ook een hallucinerende schijnbekering hetgeen hij zelf met zijn eigen woorden staaft (Zie pdf-artikel). Als iemand zich bij De Vries meldt als een celibataire schandjongen, dan geeft hij zo'n onnatuurlijk persoon vrije toegang tot het H.A. en de kerkelijke ambten, aangezien De Vries belijders die het natuurlijk gebruik veranderd hebben in het gebruik tegen nature (Rom. 1:26-27), dwars tegen de Goddelijke scheppingsorde in, het etiket "schuldloze geaardheid" opplakt en dat doet hij ook jegens "celibataire" pedofielen.
Het is dus volstrekt niet teveel gezegd dat pro-sodom-dominees als De Vries, gewetenloze refo-schurken zijn die zich het oordeel der verdoemenis op hun hals gehaald hebben (Rom. 3:8) en derhalve voor God niet kunnen bestaan.
Met zijn celibataire schandjongens-verzinsel, leert De Vries ontegenzeggelijk, dat als belijdende wolven zich binnenkerkelijk goed gedragen en hun wolvengeaardheid "worstelend" in toom houden, zij het etiket van "schaap" krijgen opgeplakt (die in zijn ogen automatisch bekeerd zijn) en daarmee is heel valse leraars-staat van De Vries (en van alle refo-dominees) gedefinieerd, maar van God vervloekt.
Christus heeft Zijn discipelen voor deze van God vervloekte refo-afval duidelijk gewaarschuwd, zeggende: "Maar wacht u van de valse profeten, dewelke in schaapsklederen tot u komen, maar van binnen zijn zij grijpende wolven", Matth. 7:15. Ook de apostel Paulus heeft voor genoemde afvallige refo-trend uitdrukkelijk gewaarschuwd: "Want dit weet ik, dat na mijn vertrek zware wolven tot u inkomen zullen, die de kudde niet sparen. En uit uzelven zullen mannen opstaan, sprekende verkeerde dingen, om de discipelen af te trekken achter zich", Hand. 20:29-30.
Hoe heeft God de mens geschapen? Man en vrouw schiep Hij hen" (Gen. 1:27 - Gen. 5:2), waarbij de volledige scheppingsorde als volgt luidt: "God het Hoofd van Christus is, Christus het Hoofd van de man en de man het hoofd der vrouw." Degenen die in strijd leven met deze Goddelijke scheppingsorde, zoals alle refo-sodomieten daarmee in strijd leven, kunnen niet zalig worden als zij zich niet radicaal bekeren. Bovendien is alleen het schandjongen-zijn in flagrante strijd met de Goddelijke scheppingsorde en bij volharding van het onnatuurlijke ‘zijn', is men van de genade uitgesloten. Wat een bijbelse bekering inhoudt, zien we o.a. bij de volgende bijbelheiligen:
* Rachab de hoer was na haar bekering geen hoer meer. * Manasse was na zijn bekering geen satanist meer. * Maria Magdalena was na haar bekering volkomen van de heerschappij van 7 duivelen verlost. * Legio was na zijn bekering geen Legio-der-duivelen meer, maar een getuige van Christus. * Paulus was na zijn bekering geen vervolger meer van de gemeente Gods, maar een geroepen getuige van Christus. Hij noemde zich niet de voornaamste der zondaren die nog met de zonde worstelde, want hij was der zonde dood, maar hij noemde zich de voornaamste der zondaren, omdat God hem als zodanig vrije genade bewezen had. Derhalve was Paulus en al Gods ware volk de oude-mens-dood gestorven, der wet en der zonde gestorven, waaruit volgt dat hij alle dagen stierf (1 Kor. 15:31), omdat Christus die in hem leefde nergens op aarde wordt getolereerd. Dezulken strijden de goede strijd des geloofs in de krijgsorde van Christus en onder Zijn banier, behouden het ware geloof en een oprecht geweten, met de vervolgingen. * Zacheus en Levi waren na hun bekering geen ontvreemders meer van andermans geld, maar geroepen getuigen van Christus. * De gans melaatse Naaman de Syrier werd op bevel van de profeet volkomen gereinigd in de vuile Jordaan, terwijl de regel-des-levens-Joden in hun celibataire zondestaat hun vermaak hadden, de bekering niet van node hadden en door Christus als afvalligen in de aarde geschreven werden (Joh. 8:6-8 - Jer. 17:13). * De verloren zoon was na zijn bekering geen dode zondaar meer die worstelde met de zonde die hij in dat vergelegen land bedreven had, maar een levendgemaakte zoon die zich in het huis zijns vaders als geheel vleselijk zijnde vermaakte in de genade, deugden en rechten zijns vaders, die hij in zijn eertijds zo versmaad had. * De oudste zoon daarentegen was een wolf in schaapsklederen die zichzelf een 10 gaf voor celibatair gedrag en vlijt, maar hij hield zijn vuile begeerten in de celibataire doofpot en bleef een bittere vijand van vrije genade. * De arme doch de van God bekeerde Lazarus verkeerde met Christus en de lijdende Kerk buiten de legerplaats en werd gelikt door de straathonden, terwijl de rijke man zichzelf en anderen belikte met een aangepast slagroom-evangelie, maar toen de afrekening kwam, werd de ziel van Lazarus door de engelen gedragen in de schoot van Abraham, terwijl de rijke man zijn ogen opsloeg in de eeuwige pijn, omdat hij zich in de tijd als een celibataire wolf in schaapsklederen jegens de arme Lazarus gedragen had en geen gemeenschap wenste met de vervolgde schapen Christi buiten de legerplaats.
Moeten we doorgaan? Nergens kan uit Gods Woord bewezen worden, noch uit de praktijk der heiligen, noch uit de leer van Gods Woord, noch uit de bevinding der heiligen, dat een bijbelheilige als een celibataire pedofiel en/of schandjongen door het leven is gegaan. Degenen die beweren dat die er wel zijn geweest en er nog zijn, zijn godslasteraars van het ergste soort. Dezulken promoten een gedrags-theologie, maar zijn van hun drek niet gewassen, hetgeen openbaar komt in hun participatie met de vrouw op het beest die dronken is van het bloed der heiligen!
Als God een homo of een pedofiel bekeert, zijn dezulken geen homo/pedofiel meer, want genoemde zondestaat valt onder de noemer van "de heerschappij der zonden en des duivels" en daarvan is Gods ware volk in en door Christus volkomen verlost, ook al hebben zij voor hun bekering geen onnatuurlijke zonde bedreven. Na ontvangen genade is het bedrijven van onnatuurlijke zonden absoluut niet meer mogelijk, omdat het bedrijven van onnatuurlijke zonden en het leven in de zonden alleen en uitsluitend bedreven kan worden door de oude mens onder de wet, maar in der eeuwigheid niet meer door de nieuwe mens onder de genade (1 Joh. 3:6). Gods volk heeft absoluut wel te stellen met het dagelijks struikelen en ook met het vallen in de zonde, maar dat geldt in der eeuwigheid niet meer voor onnatuurlijke zonden, zoals die hieronder met name worden genoemd.
Onnatuurlijke zonden die Gods volk niet kan bedrijven, omdat zij de oude-mens-dood, der wet en der zonden gestorven zijn en uit de heerschappij des duivels verlost zijn, zijn o.a.: -De onvergeeflijke zonde tegen de Heilige Geest (onvergeeflijke zonde, die Gods kinderen niet kunnen bedrijven, ook niet voor hun bekering). -Het duivelse verraad van Judas jegens Christus (kan alleen in onbekeerde staat bedreven worden en dezulken sterven in hun zonden). -De duivelse leugen jegens de H.G. door Ananias en Saffira (werd gestraft met de dood en dezulken sterven in hun zonden). -De onnatuurlijke zondestaat van sodomieten en pedofielen (kan wel voor ontvangen genade, maar niet erna). -De onnatuurlijke zonde van incest (1 Kor. 5:1-5) (kan wel bedreven worden voor ontvangen genade, maar niet erna). -De duivelse zonde van zelfmoord (kan alleen in onbekeerde staat bedreven worden en dezulken sterven in hun zonden).
De Vries daarentegen, leert uitdrukkelijk dat Gods ware volk nog een oude mens heeft, die hij aan de nieuwe mens plakt en dit soort schizofrene twee-mens-belijders over de muur smokkelt, met als gevolg dat hij schandjongens en pedofielen "die ermee worstelen" in hun oude-mens-zijn en in hun zondestaat stijft en hen toegang verschaft tot het H.A. en de kerkelijke ambten, en dus ook hun bekering in de weg staat! De Vries wil om die reden NIETS weten van onnatuurlijke zonden, inclusief de onnatuurlijke begeerten en gelijknamige lusten van de oude mens onder de wet, nee, hij vereenzelvigt "het worstelen van een celibataire sodomiet" met de goede strijd des geloofs der kinderen Gods, hetgeen refo-satanisme is ten voeten uit, ofwel een satanische Zeus-religie.
Gods volk worstelt niet met de zonde zoals De Vries dat leert, want dat is een droombeeldige ik-worstel-en-kom-boven praktijk van de oude mens onder de wet, terwijl de wet de zonde niet doodt, maar levend maakt (Rom. 7:9), en als een zondaar de oude-mens-dood sterft (Rom. 7:9 - Gal. 2:19) door de wet in de dood van Christus, wordt het Einde der Wet in de ziel geopenbaard, zoals Paulus er o.a. van spreekt in Gal. 1:15-16, en zoals Hanna ervan getuigt in 1 Sam. 2:6. Gods volk strijdt de goede strijd des geloofs dat door de liefde is werkende, om Gode en Christus de eer te geven, aangezien Christus de pers alleen getreden heeft en in Gethsemane ten bloede toe gestreden heeft om de drinkbeker van Gods toorn over de zonde Zijns volks te ledigen en de straf op Zich te nemen, in volmaakte gehoorzaamheid aan de wet die voor God geldt als de eniggeldende gerechtigheid en heiligheid in de toerekening (1 Kor. 1:30). Degenen die Christus kennen in de kracht van Zijn opstanding en Hem vervolgen te kennen, die geven voor al dat zogenaamde "worstelen met de zonde" geen cent, omdat zij het eigendom zijn van de Parel van grote Waarde, Die te Zijner tijd voor de goddelozen gestorven is (Rom. 5:6).
Voor al Gods volk geldt: "Gij hebt nog tot den bloede toe niet tegengestaan, strijdende tegen de zonde (= geen onnatuurlijke zonde)", Hebr. 12:4, omdat de wet geestelijk is en zij vleselijk zijn, verkocht onder de zonde (Rom. 7:14), doch zij zijn in Christus volmaakt! Dat strijden en tegenstaan van de zonde, staat echter in het kader van het bestraffen en het waarschuwen tegen de (onnatuurlijke) zonden, als geroepen getuigen van Christus, met de erkenning en de inleving zelf de voornaamste der zondaren te zijn (1 Tim. 1:15). Gods getuigen roemen niet in hun trouw, maar in de getrouwheid van hun Zaligmaker, Die Zijn trouw aan Isrel nooit heeft gekrenkt en ook nooit krenken zal. Gods ware kinderen doorleven ook de schuld van de zonde der nalatigheid, omtrent het getrouwelijk bestraffen der zonde. Een grove vorm van nalatigheid in het bestraffen der zonden, kostte de hogepriester Eli zijn nek; zijn twee zonen het leven, met een verwoestend oordeel over zijn geslacht in het verschiet.
Die profane nalatigheid jegens het bestraffen en censureren, met name van degenen die in een onnatuurlijke zondestaat leven, wreekt zich op alle refo-fronten en het heeft een algehele afval veroorzaakt. Het hele refo-gemenebest, o.l.v. De Vries en Co, heeft die onnatuurlijke zondestaat gekerstend en het onnatuurlijke "zijn" met het etiket "celibatair" beplakt, zodat zij hun handen in team-verband(!) kunnen wassen in het badwater van Pilatus als Christus in Zijn getuigende volk gekruisigd wordt. Dat Christus door zulk een satanische kerstening opnieuw gekruisigd en Zijn bloed vertreden wordt, scheelt genoemde gewetenloze refo-schurken geen zier, aangezien zij niet geloven dat het bloed van Christus van alle zonden reinigt.
Te leren dat Gods volk na hun staatsverwisseling in Christus nog in een onnatuurlijke sodomitische zondestaat kan verkeren, zoals De Vries dat duidelijk leert, staat haaks op het feit dat Christus Zijn volk volkomen verlost uit de heerschappij des duivels en der zonde, haaks op het feit dat het bloed van Christus reinigt van alle zonden en het is ook volledig in strijd met de Goddelijke scheppingsorde, waarin Gods volk na de herschepping in en door Christus volledig zijn hersteld. Gods ware volk onder het heiligend kruis van Christus worden echter als zonen gekastijd, maar bastaarden, zoals o.a. De Vries zich duidelijk openbaart, kennen die Vaderlijke kastijding niet, omdat zij barmhartiger willen zijn dan God is, door de oude mens onder de wet te laten participeren met de nieuwe mens onder de genade. Het leven der genade bestaat absoluut niet uit het worstelen tegen onnatuurlijke zonde, maar uit een doorgaande vergeving en bevestiging van Gods volk van hun zalige staat in Christus, omdat zij krachtens de geestelijkheid der wet geheel vleselijk is en blijft, en daarom roemen zij in Christus (Rom. 7:25), in de verwerping van alles en iedereen die de leer van Christus profaan overtreden, zeggende: "Een iegelijk, die overtreedt, en niet blijft in de leer van Christus, die heeft God niet; die in de leer van Christus blijft, deze heeft beiden den Vader en den Zoon", 2 Joh. 1:9.
Hopende uw vraag voldoende te hebben beantwoord, verblijven wij met een hartelijke groet en wees Gode bevolen,
GPPB. v.d.m.
KLIK OP DE AFBEELDING TER INZAGE VOLLEDIGE PDF-ARTIKEL MET HYPERLINKEN
|
|
|
|
|
|