|
|
REFOGAYKRANT, HET RD.NL, MAAKT RECLAME VOOR DE VAN GOD VERVLOEKTE TRANSGENDER-IDEOLOGIE
Klik hier
| |
|
|
REFOGAYKRANT, HET RD.NL, MAAKT RECLAME VOOR DE VAN GOD VERVLOEKTE TRANSGENDER-IDEOLOGIE
ALLERHANDE SCHANDELIJKE SMEERLAPPERIJ MOET GE-ETALEERD EN BESPREEKBAAR GEMAAKT WORDEN IN ONZE DAGEN, MET NAME DE SODOMITISCHE ONNATUURLIJKE ONGERECHTIGHEID EN OOK MAAKT MEN BINNEN HET AFVALLIGE REFODOM SCHAAMTELOOS RECLAME VOOR DE VAN GOD VERVLOEKTE TRANSGENDER-IDEOLOGIE, DAT ALLEEN MAAR DE SCHANDELIJKE ONNATUURLIJKE ONGERECHTIGHEID IN DE HAND WERKT, WAT OOK EEN RECHTVAARDIG OORDEEL GODS BETREFT JEGENS HET AFVALLIGE REFODOM
------------------------------------------------------
"Als je zoon zich een meisje voelt, of andersom" Anne Vader - 4 juli 2022 07:23
https://www.rd.nl/artikel/981894-als-je-zoon-zich-een-meisje-voelt-of-andersom
RD: Wat als je zoon liever een meisje is, je dochter een jongensnaam kiest of je kind in transitie wil? Christelijke ouders van transgenders met die ervaringen vinden steun bij elkaar in een nieuwe lotgenotengroep, vertelt oprichter Mark Willemsen.
GPPB.: Hetgeen RD-atheist, Steef de Bruijn, via oplichter Willemsen oppert in dit artikel, is in de hel gesponnen. Transgender-ideologie was tot voor kort taboe in alle kringen. Nu springen de transgender-duivels als paddestoelen uit de grond, met name getriggerd door dit soort van RD-reclame die een lans breekt voor een onnatuurlijke transgenderstaat die volledig in strijd is met de Goddelijke scheppingsorde, zoals pro-homo-Steef de Bruijn al jaar en dag de Goddelijke scheppingsorde verkracht door refo-sodomieten te stijven in hun vervloekte onnatuurlijke sodom-staat.
RD: Met hem dus. Of toch haar? Achter dat ene woord gaat voor het echtpaar Willemsen een wereld aan verdriet en vragen schuil. Naar de buitenwereld toe praten ze over hun zoon. Maar die zoon gaat inmiddels door het leven als vrouw. Daarom spreekt het echtpaar hun kind zelf aan met de nieuwe vrouwelijke voornaam. Vooral in het begin kostte dat moeite. "Zijn oorspronkelijke naam had een mooie Bijbelse betekenis."
GPPB.: Het stompzinnige echtpaar "Willemsen" spreekt hun "vrouw-geworden-zoon" aan met een vrouwelijke voornaam en met die van God vervloekte tolerantie draaien zij hun zoon fysiek en geestelijk de nek om en vertrappen de Goddelijke scheppingsorde. Het sodomitische Refodom is een God-tartende beweging dat allerhande onnatuurlijke ongerechtigheid met de mantel der valse liefde inzegent, terwijl Gods Woord uitdrukkelijk leert dat op het onnatuurlijke fenomeen -om kwaad met kwaad te bestrijden- het oordeel der verdoemenis van kracht is (Rom. 3:8). Het echtpaar Willemsen spreekt hun zoon aan met een meisjesnaam; gaan dus mee in de onnatuurlijke transgenderzonde en verkeren derhalve onverwijld onder het oordeel der verdoemenis, ofwel in de tweede trap van de verwerping (Rom. 1).
RD: Niet meegaan in de naamkeuze van een transgenderkind maakt volgens Willemsen het contact bijna onmogelijk. "In het begin vermeden wij de nieuwe naam; nu is het een bewuste keuze om die wel te gebruiken. Onze zoon weet hoe we er als ouders over denken, al is het transgenderzijn geen groot gespreksonderwerp als hij bij ons is. Hij moet zich dan vooral thuis voelen - en dat lukt gelukkig ook."
GPPB.: Meegaan in de zonde -waarvan Willemsen een demonstratie geeft- is een bewijs van brute onbekeerlijkheid en heidens gedrag! Dat transgenders zich "thuisvoelen" bij ouders die aan die van God vervloekte zonde toegeven en de duivel de hand reiken, is "het nieuwe normaal" binnen het afvallige Refodom, want Gods Woord wordt binnen die afvallige beweging op alle fronten terzijde geschoven. Dat God die afvalligheid al zwaar bezoekt met explosies van onnatuurlijke zonden, wordt niet eens opgemerkt. Zover heeft men zich reeds aan de afval overgegeven. Ouders die transgender-kinderen accepteren en buiten de tucht houden, zijn atheisten van het ergste soort en zijn ook ophouders voor de bekering van hun kinderen. Het zijn zachte heelmeesters die stinkende wonden maken, zoals Willemsen dat is.
RD: Niet alleen hun eigen gezin worstelt met dit soort vragen. "Steeds meer jongeren worden meegezogen in het transgendergebeuren", zegt Willemsen. Hij ontmoette meer ouders nadat hij op een besloten conferentie van Bijbels Beraad M/V zijn verhaal had gedaan. Later kwam hij met anderen in contact, onder meer nadat hij -anoniem- een opiniestuk in het Reformatorisch Dagblad had geschreven. Zo ontstond de contactgroep Troost, wat staat voor TRansgender Ouders Ontmoeten en STerken elkaar.
GPPB.: Gezinnen "die worstelen met transgender-vragen", lappen Gods Woord aan hun laars, want Gods Woord geeft nergens grond voor dergelijke viespeuk-vragen. Genoemde gezinnen worstelen slechts om een lekke emmer! Als jongeren worden "meegezogen" in "het transgendergebeuren", is dat een bewijs dat zij de duivel in de kaart spelen; het oordeel der verdoemenis op hun hals halen en de zondeval repeteren. Daarin worden zij gestijfd door het gesticht: "Onbijbels Verraad", waarvan we onlangs een interview van tover-dr. Benno Zuiddam met ex-transgender, Laura Perry, met Gods Woord hebben ontmaskerd als zijnde volbloed pelagiaans! Ex-transgender mevr. Perry was zogenaamd tot bekering gekomen, maar ze kleedt zich nog steeds als een man en daar is ze persoonlijk op aangeschreven, maar ze trapte van zich af als door een wesp gestoken. Het bestuur, comite en aanverwanten van "bijbels? beraad" spelen doorlopend de duivel in de kaart door al die sodom-transgender-ongerechtigheidswerkers met pluimstrijkende woorden een platform te bieden. Van de genderiaanse contactgroep "Troost", is dan ook de duivel regisseur en er is NIETS van God bij.
RD: "In de lotgenotengroep voelen mensen dat ze niet alleen staan", zegt Willemsen. "Anderen spreken vanuit de theorie; wij maken hetzelfde mee." Ouders voorzien elkaar van tips. Zo had een echtpaar te maken met een kind dat het contact verbroken had, terwijl een ander ervaringen kon delen van een contact dat weer hersteld was. "Dat geeft moed."
GPPB.: Er is maar 1 volk dat geheel alleen staat in deze ondergaande wereld, volstrekt van mensenhulp ontbloot, en dat is Gods vervolgde volk onder het kruis; doch zij zijn toch niet alleen, want de Vader is altijd met hen. Aan al die horizontale contacten heeft Gods volk geen behoefte en zij worstelen niet met sodomitische gender-ideologie, omdat die onnatuurlijke ongerechtigheid onder Gods ware volk -na ontvangen genade- niet voorkomt. Al Gods ware volk is van de heerschappij des duivels en der zonden in en door Christus volkomen verlost, hoewel naar de inleving des harten zij geheel vleselijk blijft tot hun laatste snik vanwege het lichaam der zonde, ofwel het lijk van die oude mens (Rom. 7). "Herstelde contacten" met een genderiaanse zoon/dochter is gebaseerd op het tolereren van de onnatuurlijke ongerechtigheid en het overboord werpen van de door God bevolen censuur. Als de tucht ontbreekt, ontbreekt de ware liefde, want tucht is liefde en wie de tucht verwerpt, verwerpt God en schermt met de liefde van de duivel, zoals "bijbels? beraad" dat uitdrukkelijk doet.
RD: Intussen is er contact met zes echtparen en heeft de groep een eerste huiskamerbijeenkomst achter de rug. Niet iedereen heeft daar gelijk behoefte aan, maar bij Troost kan Willemsen ook een luisterend oor bieden en persoonlijk contact. "We zitten in de opstartfase en kijken nog waar verder vraag naar is." Zo zijn er plannen voor een besloten, kleinschalige dag met lezingen en onderlinge ontmoeting.
GPPB.: Genoemde "huiskamerbijeenkomsten" zijn holen van de duivel, Wijlen SGPlayer B. van der Vlies heeft ooit een homohuiskamer geopend d.m.v. youtube-video, waarin hij pleitte voor het samenkomen van refo-homo's "om elkaar vast te houden", ja, zo'n smeerlap was wijlen Van der Vlies en hij is er nooit mee in de schuld gekomen. Die homohuiskamers zijn niets anders dan broedplaatsen des duivels OM DE SODOM-ONGERECHTIGHEID TE BEDRIJVEN, zoals wijlen homo Johan Kwist die bedreef. Binnen het Refodom werd het homo-gesticht RefoAnders breed gesteund, maar toen Kwist openbaar kwam als een pedofiel jegens zijn eigen zoon en gearresteerd werd, hoorde je ineens al die Refo-Anders-supporters niet meer. Toen Kwist vermoord was, werd het homo-gesticht RefoAnders stiekem en stilzwijgend opgeheven, maar God heeft het gezien en bezocht tot op de huidige dag. Pedo-homo Kwist moest doorgaan voor een celibataire sodomiet (die niet bestaan), en ook hij zou bij het gesticht "bjbels? beraad" een platform hebben gekregen, net zoals manwijf Laura Perry dat krijgt. God zal het bloed afeisen van al die organisators en deelnemers van die huiskamerbijeenkomsten, inclusief van al die stomme-honden-dominees die naadloos met dit soort van God vervloekte ontwikkelingen meedansen.
RD: Ouders moeten in een veilige setting hun verhaal kunnen doen, vindt Willemsen. Daarvoor is vertrouwen nodig. Vertrouwen dat iemand het niet doorvertelt. "Zelf durf ik mijn verhaal met een aantal mensen te delen omdat ik weet dat ze voor onze zoon bidden. Dat zijn echte christenvrienden."
GPPB.: Een "veilige setting" waar ouders van transgender kinderen hun verhaal kunnen doen, komt bij Rome vandaan, namelijk in de vorm van de pauselijke biechtstoel, waar de pastoor de dader uithoort en dikwijls omkoopt om zijn seksuelen lusten te botvieren op de klappertandende dader. Zo werkt het ook bij biechtstoel "bijbels? beraad" ! Het gevolg van "bidden voor transgenders" om hen in die onnatuurlijke zondestaat te stijven d.m.v. "benno-zuiddam-therapie", is de dood, zoals het homo-pedo Johan Kwist is vergaan. De man had vele zogenaamde "christenvrienden", waarvan het merendeel al ter helle is gevaren, vanwege hun God-tartende valse naastenliefde, niet jegens verloren zonen, maar uitsluitend jegens vijandige oudste zonen die hun ogen zullen opslaan in de eeuwige pijn, als zij zich niet van hun onnatuurlijke zondestaat waarachtig tot God bekeren!
RD: Tal van vragen komen op ouders van transgender kinderen af, weet de kartrekker van Troost. Hoe laat je jonge kinderen in het gezin kennismaken met de transgender persoon? Is die voor neefjes en nichtjes een oom of een tante? Gebruik je de nieuw gekozen of de oorspronkelijke naam? Wat vertel je aan wie? En wat denken de mensen naast je in de kerkbank?
GPPB.: Vijf jaar geleden was het fenomeen "transgender" onbekend en onbesproken. Nu barsten de transgenders uit alle holen en gaten, vanwege het oordeel Gods over de afvallige Refokerken. Ouders die hun jonge kinderen kennis laten maken met transgenders, zijn kannibalen die fysieke child-abuse plegen. Godvrezende ouders zullen hun jonge en thuiswonende kinderen tegen die transgender-duivelarij beschermen met geestelijke wapens en kinderen die zich overgeven aan homo/transgender-ideologie, moeten onverwijld onder de tucht, omdat het belialskinderen zijn, net als de ongecensureerde zonen van de hogepriester Eli dat waren en in de dood vielen door het rechtvaardig oordeel Gods.
RD: "Belangrijk is goede pastorale zorg vanuit een voluit Bijbels perspectief", stelt hij. Bij het zoeken naar antwoorden heeft de werkgroep de Bijbel dan ook als uitgangspunt. Als mensen zich via de mail melden, vraagt Willemsen eerst wat meer achtergrondinformatie. Hij waakt voor betrokkenheid van mensen met andere opvattingen, bijvoorbeeld ouders die hun kind steunen in de weg van transitie. "Dat past niet in de Bijbelse lijn."
GPPB.: "Goede pastorale zorg vanuit een voluit bijbels perspectief" is de door God geboden tucht. Dat wordt nu juist nagelaten! Willemsen die kakelt wel vrome woorden, maar de Bijbel leent zich niet als uitgangspunt voor al die sodom-werkgroepen, aangezien Christus hun Beginpunt niet is, wat uit al hun vruchten blijkt. Het bekeringsverhaal van Laura Perry werd volledig "overgenomen" door tover-dr. Benno Zuiddam, terwijl Perry zich duidelijk niet waarachtig tot God heeft bekeerd, maar haar religie van Christus en de belial etaleert. Dat Perry haar pelagiaanse Youtube-shows gepaard laat gaan met fragmenten uit de godslasterlijke film "The passion of Christ", wordt door het gesticht "bijbels? beraad" volledig aanvaard! Willemsen kakelt wel vroom dat hij "waakt voor betrokkenheid van mensen met andere opvattingen", terwijl hij liegt dat hij barst, aangezien hij pelagiaan-mevr. Perry volledig inzegent.
RD: Wel pleit Willemsen er hartstochtelijk voor om altijd contact proberen te houden met zoon of dochter. Hij wijst op het verhaal van de verloren zoon. "De zoon ging weg, maar de vader stond op de uitkijk. Dat beeld van de hemelse Vader mogen ouders aan hun kinderen laten zien: dat ze altijd openstaan voor contact en dat er bij God altijd vergeving mogelijk is. Dat dit kan zonder dat je meegaat in het verhaal van de transgender, weet ik uit ervaring."
GPPB.: Zojuist beweerde Willemsen "te waken voor mensen met andere opvattingen", maar tegelijk pleit hij er hartstochtelijke voor koste wat het kost "contact te houden met transgender-kinderen, die een duivels-onnatuurlijke zonde aan de hand houden. De lijn die Willemsen trekt naar de verloren zoon, slaat kant noch wal en is het toppunt van brute Schriftverkrachting. Dat die vader van de verloren zoon op de uitkijk stond, was die verloren zoon totaal onbekend en die vader heeft die verloren zoon er ook niet van op de hoogte gesteld dat hij op hem wachtte. Die vader hing uitsluitend aan God en zo is die verloren zoon tot zijn vader weergekeerd, namelijk door de trekkende liefde des Vaders in geestelijke zin, om door de omhelzing en vrijspreking des Vaders als een goddeloze gerechtvaardigd te worden. De gelijkenis van de verloren zoon trekt antinomiaan Willemsen in het vlees, terwijl het uitsluitend een geestelijke betekenis heeft. God staat niet open voor "contact" met zondaren, nee, Hij maakt hen vrij van de heerschappij des duivels en der zonde in en door Christus, of Hij verhardt en verdoemt hen, gelijk de apostel Paulus dat leert: "Want wij zijn Gode een goede reuk van Christus, in degenen, die zalig worden, en in degenen, die verloren gaan; dezen wel een reuk des doods ten dode; maar genen een reuk des levens ten leven", 2 Kor. 2:15-16. Willemsen is een vijand van de Goddelijke soevereiniteit en wat dit soort tovenaars onder "bekering", "geloof", "rechtvaardigmaking", "wedergeboorte", enz. verstaan, daarvan siddert de duivel, want die weet dat God GOD is. Ook weet de duivel dat God schrikkelijk toornt over degenen die Zijn heilig Woord aanpassen aan alle mogelijke omstandigheden, zoals Willemsen dat doet, waarmee de leer van Christus overtreden wordt en die dat doen hebben God niet (2 Joh. 1:9).
RD: Bezorgd kijkt hij naar de maatschappelijke trend van onaantastbare zelfidentificatie. "Je bent wie je voelt dat je bent. En als iemand daar vragen bij stelt, is diegene een onderdrukker. Kinderen moeten hun eigen weg kiezen. Wat zij horen is: Je mag er zijn, en: Volg je hart."
GPPB.: Willemsen is helemaal niet bezorgd om genoemde maatschappelijke trend, want die trend wordt in alle refokerken gepromoot, ook door Wilemsen zelf. Hij rept met geen woord over de waarachtige bekering, geen woord over de door God geboden censuur, geen woord over het oordeel Gods over de afvallige refokerken, inclusief over het afvallige "Onbijbels Verraad!"
RD: Via een bekende hoorde hij pas dat een docent in een 3 gymnasiumklas had gevraagd: "Welke jongens willen er liever een meisje zijn en welke meisjes een jongetje?" "De helft stak z'n vinger op. Als je zo'n wens uit, krijg je aandacht en een schouderklop: Wat goed dat je dat durft te zeggen."
GPPB.: Dat is exact wat refo-atheisten Steef de Bruijn en Willemsen etaleren en zij delen ongelimiteerd schouderklopjes uit aan allerhande sodomieten en Schriftverkrachters; wassen de grootste criminelen wit, zoals Bill the kill Gates, Klaus 666-zwijn Schwab, geven leugenmachine Rutte een 8, en pedo Biden decoreren zij met handjeklap en valse verkiezingsoverwinnings-vlaggen en ga zo maar door !
RD: Hij ontkent niet dat er van "grote nood" sprake kan zijn, "maar dat is bij lang niet iedereen zo." Volgens hem is het ook de vraag wat de achtergrond van die nood dan is. De helft van de jongeren die zich melden bij een genderpoli heeft ook andere klachten, zoals een lastige thuissituatie, autisme of een trauma, zeiden onderzoekers van het Radboudumc en de Radboud Universiteit onlangs in NRC.
GPPB.: Ziet u, dat Willemsen, in navolging van OGG-atheist Steef de Bruijn, over de val in Adam met zevenmijlslaarzen heenstapt als de absolute oorzaak van al die (onnatuurlijke) ongerechtigheid, maar daarentegen allerhande onzin-argumenten opvoert om God om de tuin te leiden met pelagiaanse prietpraat, aka Radboudumc.
RD: Vooral steeds meer pubermeiden melden zich de laatste jaren bij genderklinieken. Sommige werken volgens Willemsen vanuit de gedachte: u vraagt, wij draaien. "Ik heb begrepen dat bijvoorbeeld de poli in Amsterdam niet overal in meegaat, maar ook niet achterliggende problemen zoals autisme behandelt."
GPPB.: Die godslasterlijke genderontwikkeling wordt door Willemsen niet gerelateerd aan de zondeval, laat staan aan de 2e of 3e trap van de verwerping, laat staan aan het oordeel Gods over het sodomitische Refodom. Bovendien is het voor een operatief-omgebouwde gender niet meer mogelijk om zalig te worden, aangezien NIEMAND zalig wordt zolang hij/zij in strijd leeft met de Goddelijke scheppingsorde, tenzij hij/zij zich daarvan radicaal bekeerd. Voor operatief omgebouwde genders is echter geen terugkeer meer mogelijk naar zijn/haar oorspronkelijke scheppingsstaat en derhalve sterven dezulken definitief in hun onnatuurlijke zondestaat.
RD: De vernieuwde genderwet regelt dat straks ook kinderen onder de zestien hun geslacht kunnen wijzigen, eventueel zonder ouderlijke toestemming. Als de Tweede Kamer daarmee instemt, vreest Willemsen een nog snellere verwijdering tussen ouders en kinderen en uiteindelijk veel leed bij die kinderen.
GPPB.: Willemsen zwijgt de definitieve scheiding tussen God en operatief omgebouwde genders dood, terwijl voor dezulken geen enkele genadehoop bestaat.
RD: Ook in christelijke kring ziet hij dat het "moeilijker wordt voor ouders om een Bijbelse weg te kiezen." Zo wordt op algemeen christelijke scholen het maatschappelijk gedachtegoed over transgenders geaccepteerd en bijvoorbeeld ook Paarse Vrijdag gevierd, een dag waarop scholieren en studenten paarse kleding aantrekken uit solidariteit met lhbt+'ers. Grote zorgen heeft hij ook over kerken die wat dat betreft om zijn. "Mensen krijgen te horen dat je de ideeën over transgenders maar moet accepteren, zonder Bijbels tegengas."
GPPB.: Er is geen mens die naar God vraagt en er bestaan helemaal geen mensen die "een bijbelse weg kiezen", aangezien de mens zijn moed- en vrijwillige keuze al gemaakt heeft in het paradijs, om nooit meer met God te maken willen hebben. Willemsen zegt "grote zorgen" te hebben over de kerken die "om" zijn, terwijl huichelaar Willemsen -net als de oudgeraffineerde Steef de Bruijn- zelf deel uitmaakt van die afvallige kerken. En als Christus Zijn volk beveelt: "Gaat uit van haar mijn volk", Openb. 18:4, zeggen zij: "dat maken we zelf wel uit!" Wel, hun plagen zijn er, namelijk zichtbaar en hoorbaar! Ook de Refoscholen gaan voorop in de homo- en gender-ideologie en de refo-dominees scheelt die afvallig-sodomotische ontwikkeling geen barst. Dat is mijn levenservaring en ik ben er honderden keren mee geconfronteerd, met die afvallige en Godevijandige refogeesten. Zij zullen zich nimmer tot God bekeren.
RD: Veel transgenders zijn eenzaam en kampen met psychische problemen die niet zijn opgelost na een transitie, stelt Willemsen. „Ze raken veel mensen uit hun netwerk kwijt en vaak nemen ze ook nog afscheid van de christelijke gemeente. Belangrijk is dat transgenders ontdekken dat hun probleem pas wordt opgelost als ze zich naar de Heere Jezus wenden. Bij Hem is genade om een Bijbelse leefwijze vol te houden."
GPPB.: Willemsen suggereert -net als de voltallige refopriesterschaar- dat als Christus een homo, en/of een niet-operatief omgebouwde transgender bekeert, hij/zij homo/transgender blijft, want anders had hij wel duidelijk geschreven dat waarachtige bekering van een homo/transgender inhoudt: volkomen verlossing van die onnatuuurlijke homo/transgenderstaat, ofwel een volkomen verlossing van de heerschappij der zonde en des duivels. Bovendien slaat pelagiaan Willemsen de doorgang door de enge poort gemakshave over en houdt hij de werken der wet: "het volhouden van een bijbelse leefwijze" voor zaligmakend.
RD: Voor hun ouders bestaat nu een contactgroep. Maar voor transgenders zelf? Lotgenotencontact zou vanuit de doelgroep zelf moeten komen, denkt Willemsen. Op een website als Vernieuwd.com is volgens hem wel goede informatie te vinden, evenals in het boekje "Transgender" van Vaughan Roberts. Identificatiefiguren die een Bijbelse weg gaan, zijn echter weinig bekend. - Mark Willemsen heet in werkelijkheid anders. Zijn echte naam is bij de redactie bekend.
GPPB.: De contactgroep voor ouders van transgenderkinderen is niet anders dan een voorportaal van de hel, want als werkelijk de last wordt opgebonden bij God vandaan, dan roept Gods volk -net als die Kananese vrouw- Christus achterna, totdat Hij antwoord geeft en het betreffende kind van de homo/transgender-duivel verlost. Voor Willemsen is een contactgroep het redmiddel, maar zulke luchtbalonnen-religie zal God kapot knallen in de ure van het gericht. Ik weet derhalve de echte naam van dhr. Willemsen, namelijk: Simon de tovenaar, aka Benno Zuiddam, Steef de Bruijn, Staaij, enz. en zulke tovenaars worden bij God vandaan de wacht aangezegd, zeggende: "Ik zie dat gij zijt in een gans bittere gal en samenknoping van ongerechtigheid!" Hand. 8:23.
KLIK OP DE AFBEELDING TER INZAGE EN VERZENDING VAN DE PDF-VERSIE VAN DIT ARTIKEL, AANGEVULD MET HET ARTIKEL VAN ZUIDDAM-LAURA PERRY, AKA "ONBIJBELS VERRAAD"
|
|
|
|
|
|